Thursday, April 5, 2012

luqman aka luq luq


Luqman dah 3 bulan.. alhamdulillah.... tp skang makin panjang akal.... makin banyakkkkkkkkkkk karenah.. dalam 2 minggu ni asyik berlagu je.. kalau kejap tak apa.. ni sampai berjam.. kadang sampai 'ngega'.. paham ke hehehe... sore dah serak je... sampai aritu kesian sangat mama tengok dia nangis makanyer mama pun nangis sama... call babah kat umah orang tahlil suh balik awal.. huhhuhuhu... mama dah macam tak tau nak pujuk... semalam luqman ok skit... harap arini pun ok.. kesian jugak pengasuh kat nursery dia nak pujuk.. masukkan dalam buai, asyik terkejut je.. penggayat orangnyer...

ilya plak, la ni dok panggey adik dia luq luq.. asiyyhhhh.. bila mama tegur dia kata oklah tu, nama adik tu... payah kalau kakak ni dh pandai menjawab... nampaknyer semenjak dah tukar masuk balik sekolah lama makin ok... tp kena bayar lebih la kan.. nak wat cam na, takpalah 10 bulan je sementara nak masuk darjah satu kan...

dengar dengar ada berita gembira kat opis nih... haiiiiihhh... angin asyik beritup bila nak berentinya... :)

No comments: