Wednesday, February 24, 2010

berjangkit


sian dia


tertido dah


cepat sembuh ye sayang



hari ni mama kat umah.... tak keja, terpaksa amik EL. Ilya demam selesema... ni mesti berjangkit dari mama ni. Sbb dalam jam 4 mama terjaga dan rasa dahi ilya panas sangat.. terus ke dapur amik ubat demam yg dah nak abis tu.... terus kejut ilya makan ubat.. patutlah tido dia gelisah je.... pagi tadi bangun badan ilya kurang skit panas n ilya sibuk nak pegi sekolah, tapi babah call kata tak payah antar ke sekolah harini sbb takut demam dia jadik kuat balik... mama amik EL dan bawak ilya ke klinik amik ubat, skang ni lepas je makan ubat kejap je belek2 buku yg baru d beli kat bawah ni terus tertido.... hmm... mama doakan ilya jgn demam lama lama tau... cepat sembuh ye...

1 comment:

Rizziela said...

siannyer kat ilya....musim la kak yati...

saya pun sama...sakit tekak yg teramat