Saturday, February 6, 2010

sepanjang minggu

hati ako dah tenang... dah tak nangis nangis lagik macam aritu... tapi, memang sepanjang minggu ni minggu yang sedih buat ako... sampai ako sendiri tak boleh nak handle diri ako... nasib baik ako d kurniakan suami, abang, adik, kakak ipar yang memahami dan sudi menjadi pendengar setia ako... kalau kalian tak ada ako tak tahu nak menghadapi keadaan masa tu....

walau pu jd macam tu taklah sampai ako nak putus segalanyer... ako tetap layan bezanya mungkin tak seramah dulu... lewat pesanan ringkas yang ako terima menyatakan itu mmg salah ako.... mmg orang lain tak bersalah.. kiranyer, ako lah yang meng war war kan... ako terima/

cuma ako rasa diri ako dah cukup dewasa, tapi tidak pada mereka... mereka masih melayan ako macam ako remaja... ako dah dewasa punya anak punya suami.... pesanan ringkas yang tidak ako jawab tu ako telan.... biarlah... orang kata diam tu lebih baik dari bercakap benda2 yang mengarut (mungkin).

ako cuma bisa mendoakan semoga semuanyer di permudahkan, berjalan dengan lancar seperti yang di harapkan... dan selepas itu ako akan jalani kehidupan ako dan mereka menjalani kehidupan mereka.... waktu ini dan ketika itu ako mungkin dah tak di perlukan lagi. jadi, bila mereka bersuara takkan ako tak mengerti.. takkan ako perlu tunggu sampai mereka halau ako...

kepada mereka izinkan ako berlalu.... moga kita masih boleh seperti dulu.. insyaallah.... ako tetap menghormati mereka, cuma mungkin pandangan mereka kabur pada ako... ako redha, ako pasrah...

No comments: