Tuesday, February 16, 2010

cameron highland



cameron highland... kami datang

terliur tak? ni baru je sampai ni..

sedap kan....

mula je tu... last mak lang depa yg makan buah tu... depa makan eskrim je

sedap... sesejuk makan cendawan plak.. ilya mmg peminat cedawan..

kakak kakak dia tu pertama kali cuba tu...
kat lobi hotel

selepas makan malam depan hotel je...

babah amik gambar... goyangkan


landing dalam bilik..


HARI ke 2 di cameron highland

jom petik stoberi

cam best je....
sayang....

beratur

mama, ok tak ?

anis


relaks kejap

jam 12.30noon


comot

On the way back


tutup la plak kilang ni..

rileks lagik...

anak mama...

hmm....

oh.. memang sedap.. best giler...

cam nilah rupanya juara yang tewas.....


Cuti yg panjag dari 11 feb sampailah 15 feb..esok dah keja.... hehehe.. alhamdulillah sumer berjalan dengan amat lancar sekali n hajat ajo teringin sangat nak bercuti ke cameron tercapai... walau pun hanya satu malam kat sana tapi ako cukup puas hati... thanks hubby for your understanding yee... muahhhhwalaupun masih ada berhutang untuk ke sana.... ingat ye en hubby...masih ada hutang.. so layan lah pic kat atas tu ye tapi tak larat la ako nak upload sumer ye... ni kira yang terpilih je.....

1 comment:

OmbakBaik said...

aritu pas balek neok gamba kat cam akak..trase rase nk g sana lagi...syok nye time honeymoon dulu!!!!