Saturday, April 10, 2010

aktiviti hari ni....


hmmm.... pantang pun dah habis... n kebetulan dalam minggu lepas bebudak jaman persekolahan ajak buat jumpa jumpa... so, oklah kebetulan plak mmg nak g umah abg ako kat shah alam... so insyaallah seperti yg di janjikan jam 8 malam ye teman teman.... tengoklah gambo sekolah ako... masa ni form 4 rasanyer...

kemudian, kebetulan plak kawan lama hubby ako call la plak, kata ada kat rawang anak buah dia nak kawin.. so, jemput datang sekali.... memandangkan hubby ako pun lama tak jumpa dia dan may be rasa rindu pun membuak buak.... sonang sonang je hubby ako setuju... so, arini ako ke rawang dulu pastu lepak umah abg ako n malam baru kuar jumpa bebudak tu... semoga di permudahkan segala ye...

No comments: