Monday, April 19, 2010

lagik dia datang...

hmmm..... ako tak tau lah kenapa... arini ako terpaksa mc kan diri .... ako rasa kulit kepala n merangkap rambut ako selang sehari ako shampoo dengan clairol punya shampu dan ako guna sunsilk punya conditioner... tapi kt situ jugak dia nak tumbuhnyer... dari semalam... dah berdenyut denyut.. nak tido pun terpaksa mengiring ke kiri je... sampai naik lenguh dah rasanyer...

bila lenguh mengiring ako menelentang plak... masih berdenyut denyut... yg ako pelik tu jai adik ako tu... mandi 2 kali sehari je gamaknyer... tak da lah plak dia nak meninjau bertandang kt adik ako tu.. kat ako jugak yang dia minat.. dah naik malu nak ke klinik amik ubat sapu n antibiotik... mesti doktor akan cakap.. laaaa tumbuh lagik... :)

ako rasa lepas ni ako nak farmasi cari shampoo.. kalau slalu orang beli shampu anti dandruff... kali ni ako nak cari shampoo anti 'bisul'... sbb la ni dia tumbuh kat belah kanan kepala ako nih.... sampai ke telinga rasa sakitnyer....

habislah kuota mc ako tahun nih... hwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

1 comment:

Rizziela said...

Macam mana boleh tumbuh bisul atas kepala kak? tentu sakit kan?

Harap akak bersabar yer