Thursday, April 15, 2010

bulan bulan yg stresss bangat...

baru je abis odit.. internat audit... waaaaaa... stress nyer rasa... yelag baru je masuk keja ada audit... giler kelam kabut wat filling sumer... pastu ada masalah demi masalah menimpa... YA ALLAH permudahkan lah segalanye bagiku...

pastu, la ni kat opis internet nak kata di haramkan langsung tu taklah.. tapi kena tegurlah pasal penggunaan internet yang 'terlampau'.. tah, pada ako ako guna je internet tapi rasanyer masih tak menjadi pihak pelampau... masih beretika.. masih tau ana yang patut mana yang tak... so, ramai la sangat yg tak pueh hati kat opis tu... bg ako senang je, ako follow je apa yang bos kata, ako akan bukak time bos bos tak ada.. n tak lah ako bukak sebesar besar alam kan... pandai makan pandaila simpan... kita ni kalau dengan api, kita tak boleh simbah dengan minyak tanah... tapi kita kena simbah ngan pasir... tak payah la nk cabar mencabar.. susah nanti... bukan la plak ako suh jadi macam lembubu yang di cucuk hidung.. cumanyer tahu bila kita kena bertindak.. selagi benda yg di tegur tu mmg ada betulnyer... so, follow..

ok la ako tak nak merapu meraban lagik.. rasa macam nak tido awal arini sbb letih... dan ako doakan semoga hari esok lebih baik dari hari ini... insyaallah....

2 comments:

OmbakBaik said...

iye sabar ye kakak...yaa nk g kuantan sok..jejalan neok umah baru aiman..

Rizziela said...

Biasalah..sekarang ni habis semua nak diblock nyer