Friday, April 2, 2010

making of....

ako rasa ako dah sihat.... tapi badan ako tak taulah... sbb seminggu ni perjalan kaki ako hanya dalam rumah... ako tak masak, tak basuh kain, tak lipat kain, sumer tak... sumer cik hubby yg buat.. ako cuma siapkan ilya.. itupun untuk ke sekolah... tp arini mata ako dah rasa macam sakit je tengok habuk2 kat rak tv... cam ada sawang je kat syiling tu.... habuk kat bilik... alamak... maaf badan ako cuma menyapu kat runag tamu, dalam bilik n mana mana sawang yang ako tengok dah melambai lambai kegumbiraan ako nyahkan.... biar lapang sikit mata ako nih... itu je ako buat. takut la plak sbb belum pun cukup seminggu ako berpantang....





pastu ako dok ngadap tv n laptop... mata pandang laptop n telinga dengar tv.. tapi tersuka plak ngan making of 'semerah cinta stilletto'. Romantik komedi dari metrowealth.. patrick teoh. N pelakon dia biasalah Lisa Surihani, Farid Kamil, Cat Farish dan ramai lagik... hehehehe... kelakar.....

bakal di tayangkan pada 8 april... bestkan kalau dapat tengok... ada sesapa nak jadi babysitter jaga ilya tak ? nanti upah ngan popcorn....


3 comments:

Rizziela said...

nak jaga ilya...tapi nak upah tiket wayang boleh?

rena said...

boleh!!
saya bawak ilya pegi Petrosains boleh?
nak masuk situ sorang-sorang malu..

ataupun, supaya lebih bersemangat, kita ajak cik shah sekali

yer, bersemangat sebb tau ada orang yang akan jg kami berdua


yieehaa!!!

masaklemakrebung said...

wah ada yang nak jaga ye.... tapi ziela kak yati nak upah ngan popcorn je... tiket wayang tu untuk kak yati n en hubby je...

rena, nak bawalk ke petrosains.... huh jangan nanti kang ada yang dgn kasut tumit tinggi kejar ilya kat KLCC tu... hehehehe