Friday, December 7, 2007

2nd entry

Sebenarnyer jiwa ako ni tak senang, dada ako ni macam senak je... ako cari masalahnyer.. jangan sampai orang tahu.. tapi ako yakin ramai yang tahu... ako tetap ako.. macam yang ako pernah tulih dulu... nak tengok ako ni susah hati ke tak senang je... tengok je tudung ako.. tapi rasanyer harini tudung ako ok... comey je... rasanyerlah.. tapi ako tau.. arini ako gelak suma lima ke enam minit je... tu masa sembang pasal citer senario dengan kak roy.. pastu ako senyap balik.. mungkin jugak sebab ako. .... tapi ako slalunyer lawan perasaan cam ni.. ako tak suka... ako tak suka menjadi seorang yang terlalu beremosi..



ok jiwa esok kan tak keja.. kita rehat kat umah ye.. rehat puas2... tapi rasanyer sabtu & ahad atucaranyer banyak.. n terpaksa membuat pilihan...



::: to haiqal anak buah cikna.. hepi besday ye.. auntie doakan moga panjang umur dan dapat adiah banyak2.. cikna kaya, mintak je apa..

1 comment:

cik na said...

cikna kaya???
huh, kat opis pun minum air kosong jer ni tau!!