Friday, December 28, 2007

PART II :: from training room... burpe..... after lunch... Alhamdulillah...

oklah, marah ako dah kurang dah.. almaklumlah... kitorang di berikan kupon yang tidak mempunyai nilai untuk makan tengahari.. bermakna, ako boleh amik apa je untuk makan tanpa mengeluarkan sesen pun duit dari wallet ako... wah.. wah.. wah.. ako tengok si jijul makan.. macam bela antu raya... itu amik ini amik... dia kecik je.. maleh ako nak duduk dekat dia.. kang orang kata makanan tu ako yang punya.. baik ako duduk jejauh... ako tak tau la masa solat jumaat kang dia rukuk keluar ke tak makanan ikut rongga mulut atau idung dia.. melampau dia tu.

Sonoknyer lam bilik ni internet boleh di gunakan sesuka hati mak abah ako.. makanyer di pergunkanlah.... Ako tengah makan gula2 HACKS free tau.. kat opis cikna supplier kat sini amik je dalam balang tu.. kalau nak makan sampai rongak gigi pun makanlah.... tanya kat jijul brapa bijik dia amik.. ada jugak tu... hahahahha.. sian jijul.. ampun ye...

balik kang.. merasalah jugak ako naik pesona baru si shamir.. arap2 shamir antar ako balik sampai umah, tak payah ako nak berebut komuter n lrt.. letih tu... oklah... ako banyak nak update pasal ako balik kg baru ni, tapi nanti dulu le.. ada taim yang sesuai yg senggang ako citer...

buat adik ako... SELAMAT PENGANTIN BARU.. MOGA KEKAL KE ALHIR HAYAT... TAUN DEPAN HARAP2 DAPATLAH 2 ORANG ANAK SEDARA... AMIN...

No comments: