Skip to main content

Posts

Showing posts from March, 2008

gangguan fikiran

Malam tadi memang ako tido lewat, bukan.. bukan ako tido lewat.. tapi ako tak boleh lelapkan mata..... ako tak tahu kenapa... nak kata ako no di rundung masalah Alhamdulillah tka ada rasanyer... tapi apa yang berlaku pada siangnyer membuatkan ako bertanya sendiri dan sumer persoalan menerpa dalam kota fikiran ako ni... puas dah ako tepis.. tapi dia datang jugak.. menghenyak2 kepala ako... Ako tengok se kecil ku.. alangkah bahagia kalau ako seperti dia... tido lena sangat.. jeles ako.... kenapa masalah orang menjadi masalah ako.... tapi kita kan berjiran... bersaudara sesama Islam... Berdosa ako kiranyer tidak menegur perbuatannyer... Ya Allah... kenapa jadi begini.... Apakah perasaan dia... apakah perasaan dia yang dalam satu masa punya dua suami... besarkan masalah ako... sungguh, ako tak tipu.... sungguh.. hingga ke hari ni suaminyer masih berkunjung ke rumahnyer... dan kalau ada yang sedang bernyawa di dalam rahimnyer... kasihan... apakah statusnyer kelak bila dia melihat dunia? ka

selamat ulang tahun perkawinan ke 3

Dah 3 tahun melayari bahtera rumah tangga... tapi rasa macam dah lama benar... hehehehhe.. jangan marah ye bang... Thanks meg rena untuk entry desakan tu. Akak upload beberapa keping gambar 3 tahun sudah ye Ako sentiasa mendoakan semoga hubungan kami berkekalan hingga ke akhir hayat, di limpahi denga rahmat MU ya ALLAH.. . Moga hidup kami sentiasa di Redhai... Alhamdulillah atas kurniaan zuriat yang comel... moga kami di murahkan rezeki hidup di rahmati... Jutaan terima kasih pada teman2 yang mengingati hari bahagia kami doakan yang terbaik buat kami... Ahaaa... untuk makngah di kampung selamat menyambut hari lahir ke 55 semoga d panjangkan usia, hidup di berkati di rahmat dan di kurniakan lebih ramai cucu.. mueheheheheheh

HEPI BESDAY TO ABG NYAH... SATU2NYER ABG YANG AKO ADA DALAM DUNIA NIH...

sedih je ako baca tajuk entry ako nih.... tah la tetiba je bila ako tulih "satu-satunyer abang yang ako ada dalam dunia nih" macam menidakkan hak abg sulung ako.. Bukan cam tu, abg sulung ako dah tak ada di alam dunia...Dia dah berpindah ke alam yang ke alam lain... Alfatihah untuk Abg Mat. hmmm.... ako tak nak sayu2lah.... Ok ako nak gembira memberitahu, abg nyah ako dah umurnyer 33 tahun... malam tadi dia banjer sumer makan stimboat.. ishhh..ishh... berpeluh2... nyumy.. nyumy... oklah tak payah ako tulih pepanjang... ako letak skit gambar2 ye.... gelap skit gambonyer... almaklumlah malam kan... tu abg ako... lagipun abg ako pun ada skit gelap... bukan gelap.. coklat skit.. tu yang bermanja2 tu kakak ipar ako... kek ni di sponsor oleh jai... tapi top skit oleh ako lah ye... muheh... muheh.... aha..,, julung kali ako letakkan ga,bor ako.... sesaja nak menambah ceria lam gambo... nak sengih lebih skit... hahahahhahaha.... nilah tukang sponsor kek.. almaklumlah... d