Skip to main content

Posts

Showing posts from March, 2012

cerita kami

arini perancangan babah tak menjadi... may be.. sian babah di landa asma yang teruk... tengah malam g gh amik gas... tadi pagi amik gas lagik.. moga cepat sembut ye.. ilya dengan ragam dia... susha sungguh nk pujuk dok kat nursery blok B.. tak tau apsal.. may be sbb dia compare nursery tu ngan nursery lama dia... aduhai anak... takkan ada yang sama... cuba sesuaikan diri ye.. aritu balik kg melaka gigi dia dah tercabut... hehehehe.. so lani dah nampak gigi baru nak tumbuh.. sib baik cepat tercabut kalau tak mau berlapis gigi dia... oh tu gambar ilya ngan sepupu melaka dia irfan harith... cam adik beradik kan... luqman.. huhuhu.. aritu pengasuh kat nursery tu ngadu kat babah dia.. luqman meragam.. pantang lambat sikit nangis jerit2.. peel tu pukan kat nursery je.. kat umah pun sama... sabar ye... sikit lagik oklah tu.. mentara nak besar sikit je.. aritu belum 3 bulan nak meniarap.. kena inform nursery dia dh meniarap bukan apa takut kat nursery dia meniarap tak ada yang pera

percaya tak

salam... hari ni ada seorang teman yg curahkan rasa.. rasa tak selesa d tpt dia bekerja sbb environment.. ako ni bukanlah bagus sangat nak nasihatkan orang len.. cuma ako yg ako nasihat untuk diri ako jugak... hmmm... hari akan kuar perkataan 'gamaknyer derang.. "yelah ako ni..." dan seumpananyer.. ako tak berapa suka dengan perkataan perkataan yg punya ion ion negatif ni... mmg bercakap tak semudah dengan apa yang di alui yang di rasai... tapi kita perlu fikir positif... kalau betul apa yang kita buat pedulikan dengan apa yang irang nak cakap.. kalau kita susah tak pernah sama pun amik tahu hal kita... itu yang ako rasa n ako dapat kata kata tu dari seorang abang... kalau kita nak kisahkan sangat dengan apa yang orang cakap mmg kita tak kemana n kita yang memendam rasa sendiri.. makan hati... ...