Skip to main content

Posts

Showing posts from June, 2010

selamat hari abah, abah....

entry khas untuk abah ako yg tersayang.. tak ada tukar ganti dalam dunia nih... abah, yati sayangkan abah... sayang sesangat... lepas mak pergi pada abah yati curahkan kasih yati..kalau boleh yati nak abah duduk sama dengan yati.. tapi abah mmg tak nak kecuali bulan posa abah datang berehat umah yati n umah abg lin... abah, yati ucapkan jutaan terima kasih atas kasih sayang abah, tunjuk ajar abah, pengorbanan abah dan segala yg abah berikan pada yati adik beradik.... tak termampu yati nak balas abah.. sungguh tak mampu... abah, yati tahu abah sunyi.. bila mak dah tak ada.... 5 tahun abah lalui kesunyian tu... yati pun sunyi bila mak tak ada.. tapi yati tau abah kuat... walaupun 5 tahun sudah yati slalu nampak mata abah berkca.. slalu nampak abah termenung sensorang... yati selalu nampak abah seka air mata abah... yati nampak abah... yati tau betapa sayangnyer abah pada arwah mak... macam tu jugak yati n adik beradik yg lain... abah, jiwa lelaki abah di uji lagik dengan pemergian a

rindu terlerai, berakar rindu

bila balik melaka.. mmg nampak sangat ilya rindu kat nenek ngan atuk dia.... ngan atuk mmg dia boleh ngam... ngan nenek hmmmm..... kureng skitttt je.... semalam, pakngah ilya slamat terbang menunaikan umrah... dan alhamdulillah, selamat sampai jam 11 malam tadi.... dan jugak baru kejap tadi ako terima panggilan dari madinah... abglin... Alahmdulillah dia dan kak su sihat di sana... dari call di sana baru je asar dan kita di malaysia dah nak masuk waktu isyak.... Ya Allah ako pohon... lindungilah mereka di sana, berkatilah umrah mereka, makbulkan lah doa doa mereka, permudahkanlah segala kesukaran mereka, amin....