Skip to main content

Posts

Showing posts from June, 2009

panas hati

semalam hati ako panas.. panas dengan sikap manusia yang tak nak amik tau... memang ako marah.. kalau ako macam orang lain orang yg suka raise up sora.. memang dah kena dah.. tapi pertimbangan kena mengatasi emosi kan.. so, ako sejukkan badan.... maleh nak pk n layan orang2 yang selfish ni... So, kalau anda gembira ... hehehehe

Good Luck Nazirah

Macam yang ako citer kat dalam post yang lepas... member ako Nazirah dah resign... 23 aritu last day dia... huhuhuhu.. walau ako tak serapat mana ngan dia.. tapi sbbkan dia orang perak tetiba je naluri "perakian" terasa mengalir hangat dalam jiwa ako ni... si kecil molek.... macam anak dara je walau dah bergelar ibu kepada dua orang putri.. pertama Ain besday gal and auni... tapi kadang pemergian dia ako rasa macam tak di kesahkan oleh orang-orang sekeliling... sedih.. memang ako terasa... tak palah ira... rezeki di sana lagi bertambah kan... nanti kalau kak yati balik kampung kita jumpa kat Kuala kangsar ye.... Nazirah yang pakai baju serba biru.. n saja ako letak gambar bersama ngan kak roy yang sedang sarat tu.. kalau kak roy tahu mesti dia marah hehehe... bukan apa kalau letak gambar ira ngan ako mesti ako kelihatan macam giant hehehhe sbb ira tu comey lotte ye... so, ira kak yati wish u best of luck ye...

Selamat Hari Lahir Ain

Lama tak update kan... rasa macam nak update tapi maleh nak taip... 2 minggu berturut2 ako ke daerah rawang selangor... Yelah kata orang musuh jangan di cari kan... kawan kena jaga hati. So, minggu sebelum ako ke rumah kak maz... ada majlis kesyukuran cukur jambul anak barunyer ilhan.. meriah majlisnyer..... ako sekeluarga datanglah n alhamdulillah tak sesat larat... n ni lah rupanyer wajah moh ilhan zafri sebelum dah sesudah di dogolkan... semangat badannyer. Kemudian minggu lepas plak sekali lagi kedaerah sinun... tapi jauh skit lagik.. n kali ni ako yang drive bawah si ilya bersama-sama dengan anak2 dara dan mak dara dan seorang truna yang belum matang si Wafiq.... bersempena ngan besday ain dan farewell nazirah... huhuhu.. dalam gumbira ada sedihnya kan... so just layanlah apa yang sempat di rakamkan.... Ok mana yang tak kenal... ni gambar wafiq n mama dia June.. menikmati kesedapan jelly.. wafiq tak sabar sangat ye...

kesah ujung minggu lopaih

Ni gambo ilya pertama amik masa belum lagik nak masuk ke Zoo.. kat tempat bayo tiket.. terujakan dia... Ni gambor yang ke dua plak.. bergambar depan ternakan dia tumpang bahagia Ni lah bas yang ako citer tu.. ada macam2 kaler.... Minggu lepas ako ke ZOO NEGARA.. mesti jemu korang baca kan... mana nak buatnyer dah anak ako si ilya tu, pantang je tersebut nama ZOO atau yang bunyik ujungnyer adalah bunyik zoo macam kalau sebut taufoo... ah soo.. bazooka dan seumpamanya mesti merengek rengek nak ke sana.. Ako pun dah naik hafal dah nama-nama menatang kat sana.. silap aribulan penjaga zoo pun ako dah hafal... menatang pun rasanyer dah jemu nengok muka ako satu famili.. almaklumlah bukak sedikit rahsia.. masa berhenta tulah antara tempat ako pernah pegi... yelah hubby ako memang pechenta yang penuh dengan rasa chenta... selain dari ako termasuklah menatang-menatang.. tumbuh tumbuhan.. ikan ikanan.. dan seumpamanyer.... Last layan jelah gambor kat atas ye... tapi tulah peliknya, g

aku suka lagu ni

BONEKA - TUNJUKKAN AKU.. muzik dari jiwa lagu dari hati cerita sepurname canda dan menangis belum kuselami caturan terjadi lelah dipukul badai apa mungkin terlerai oohhh oohhhh *soalan tersendu balas hampa bisu tuhan tunjuk sesuatu apa dia yang satu... itutunjukkan aku 2x chorus apa bisa ku cinta kamu seperti mana aku dicinta kamuaku dijaga kamu atau kamu terlalu indah buat diriku beda dari diriku aku pun tak menahu...... ulang *ulang (chorus) 2x...aku pun tak menahu 2x..apa bisa kucinta 3x...tuhan tunjukkan aku....

Selamat Hari Lahir

Selamat hari lahir... kali ni khas buat purple gal... ako tak taukenapa dia terlalu obses ngan kaler purple.. macam anak ako obses ngan kaler pink... Di sebabkan suka kaler purple.. buat eza , kak doakan semoga di panjangkan umur,di percepatkan jodoh, di rahmati Allah selalu... di murahkan rezeki... Amin...